28 pare că-i număr magic, căci atâtea agenții se vor înfrunta în eveniment, pe 15 și 16 iulie, pentru un loc în finala de pe 17 iulie. Câte echipe, atâtea ingrediente secrete intrerpretate în mod creativ, tot atâtea preparate care o să gâdile plăcut papilele gustative ale juraților și tot atâtea prezentări spectaculoase.
Care sunt echipele participante
Curioșii care ar fi vrut să tragă cu ochiul în bucătăria internă a participanților pot să afle chiar de la ei, din seria editorială de interviuri cu echipele participante de pe IQads, care au fost cele mai dezastruoase experiențe în bucătarie, ce-are de-a face publicitatea cu bucătăritul sau cum s-au format echipele.
Să vă facem prezentările: echipa Cu de toate (Geometry Global) se întoarce pentru al treilea an, cu același nume, să culeagă laurii într-ale bucătăritului, PRIME Romania se transforma în The PRIME Taste, iar Advice Students împrumută din gloria trupei The Kooks, pentru un pic de inspirație cu sare și piper. Nielsen România crede ca ar putea păcăli juriul odată cu schimbarea numelui: The Zucchini Houdini în 2015 ia locul Nielsen’s Meerkats din 2014, iar echipa Pastel se alintă și se transformă, pentru câteva zile, în Pastellini bune-de-te-lingi-pe-degete.
Ce gust credeți că are o porție de Creiere la Capac, o Migdală Veselă sau un Curcubeu pe Ceru' Gurii? Intrebați-i pe cei de la BrainUP, MVcom sau Business Results by Smart Ideas, par a avea rețeta pentru fiecare.
Mediafax Monitorizare se transformă pentru câteva zile în Mediafax Cookietorizare, în timp ce IAA Young Professionals au de lucru în BucătărIAA. Există și un The Freesome format din patru freelanceri neînfricați, dar și gustări offline de la agenția de digital Kubis, devenită sKUBISnacks.
Five's face spectacol tehnic și la gătit și amenință competiția cu 5 cuțite ascuțite în formula 5 Knives, în timp ce GfK sfătuiește competiția : Don't Trust The Skinny Chef. Tocăniții de la Promocrat s-ar putea să vrea să fure din Lunchbox-ul celor de la Outbox, dar Bake’n’Roll Bookster intră împăciuitori pe felie, la sfatul celor de la The Foodwisers (Foodwise).
AdProduction Team s-ar inspira din rețetele fetelor de la ISRA Cooking Insights, iar Nuevo promit să pornească un Food Nuevolution. Mercuisine360 e noua identitate Mercury 360, care împreună cu Mercury Research & Friends dau mână cu mână într-o competiție prietenoasă cu Veverițele CONNECT-ate de la Connect Promotion, în timp ce diversitatea paletei este asigurată de InfiniTaste de la Infinit Solutions, susținuți îndeaproape de Activ Chefs de la Activ Ad. Alaiul se completează cu Golin și ThinkDigital.
Nici măcar după ce au copt rețetele, echipele n-au obosit: au mai avut timp să se gândească și la un logo, care să-i reprezinte în competiție.
Veniți să-i vedeți în acțiune pe bucătarii amatori ai industriei pe 15, 16 și 17 iulie, la Chef Parade. Come to the Chefs' side, we have recipes!
Comentarii