Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmăreşte să se apropie de segmentul consumatorilor tineri din România, în condiţiile în care o mare parte a clienţilor săi este una matură, având în vedere tradiţia acestui brand. În acest scop, a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, în care focusul este componenta emoțională a gătitului, mai mult decât cea pragmatică. Vegeta transformă reţetele şi gătitul în experienţe. Le vorbeşte consumatorilor săi despre emoţii şi sentimente şi le transmite faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii.
Incanta-ti familia si oaspetii cu un cozonac pufos si delicios, pregatit dupa o rețeta tradiționala! Acest cozonac cu nuca,...
Cozonac pufos cu nuca, cacao si rahat, reteta traditionalaO reteta adaptata nevoilor medicale a familiiei, dar la fel de delicioasa ca un drob de miel, un drob usor si parfumat
Drob de puiDescopera cum sa vopsesti oua natural in foi de ceapa folosind metoda traditionala, fara chimicale. Urmeaza pasii simpli...
Oua vopsite natural in foi de ceapa - metoda traditionala explicata pas cu pasRetete pentru mese in familie Pentru masa de Paste, am ales o rețetă de pască cu brânză și ciocolată. Am avut ca...
Desert pasca cu branza si ciocolataBun de baut,bun la cremele prajiturilor,bun de tinut o iarna intreaga!! pentru concurs toamna se numara borcanele
Nectar de caise
Comentarii