Pe parcursul anului 2015, hashtagul #PepsiChallenge va deveni simbolul celei mai noi campanii Pepsi, o mişcare globală ambiţioasă care provoacă toți consumatorii să experimenteze viaţa într-un mod diferit. Aceasta este cea mai mare şi complexă campanie realizată vreodată de Pepsi, implicând vedete internaţionale, cele mai noi tehnologii, designeri, sportivi, interpreţi şi alţi parteneri prestigioși, pentru a încuraja consumatorii din întreaga lumea să sfideze convenţiile şi să transforme fiecare moment într-o experienţă „Live for Now”.
Până în prezent, Liter of Light a oferit soluții de iluminat ecologic durabile, în mod gratuit, pentru mai mult de 18 de ţări, inclusiv Brazilia, India, Kenya, Columbia, Indonezia, Mexic, Egipt, Pakistan și Filipine. Prin extinderea parteneriatului existent cu PepsiCo, de fiecare dată când consumatorii din întreaga lume folosesc hashtag-ul #PepsiChallenge pe profilurile publice de Instagram, Facebook, Twitter sau YouTube, Pepsi va dona un dolar organizaţiei Liter of Light, pentru a ajuta la crearea de soluții de iluminat pentru comunitățile care au nevoie de ele.
Descopera o reteta simpla de chec de post cu banane, nuci si apa minerala. Un desert moale, aromat, fara lactate, perfect...
Reteta de chec de post cu banane, nuci si apa minerala. Desert simplu, usor si deliciosIncearca aceasta rețeta simpla si rapida de cartofi wedges la cuptor. Crocanți la exterior si moi la interior, acesti...
Cartofi wedges. Reteta simpla si rapida de cartofi la cuptorRetete pentru mese in familie Pentru masa de Paste, am ales o rețetă de pască cu brânză și ciocolată. Am avut ca...
Desert pasca cu branza si ciocolataBun de baut,bun la cremele prajiturilor,bun de tinut o iarna intreaga!! pentru concurs toamna se numara borcanele
Nectar de caise
Comentarii