Noul pahar de iaurt beneficiază de un format deosebit, unic pe piața din România, brevetat de Danone, care este acum mult mai ergonomic, mai colorat și mai atractiv, fiind mai ușor de identificat și diferențiat la raft de către consumatori. De asemenea, noul pahar are o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima linguriță.
“ Cu o experienţă de aproape 100 de ani în producţia de iaurturi, asumând în fiecare zi misiunea de a aduce, zi după zi, sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone este recunoscut atât ca lider de piaţă, cât şi ca exponent al celor mai avansate mijloace tehnice şi manageriale, menite să asigure performanţă, calitate superioară şi siguranţă alimentară.
În acelaşi spirit de inovaţie şi deschidere către nevoile şi preferinţele consumatorilor, Danone a realizat cea mai recentă investiţie în fabrica din Bucureşti. Aceasta inseamnă relansarea a jumătate din portofoliul său de produse într-un ambalaj îmbunătăţit și mai aspectuos, concomitent cu reformularea inovativă a unora dintre produsele sale și o nouă experiență pentru consumatori. Noul pahar KISS, un mix subtil de curaj și simplitate, este cea mai recentă inovație a noastră și suntem bucuroși că România este prima țară din estul Europei în care Danone o implementează”, declară Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est.
Danone este producătorul cu cel mai mare și diversificat portofoliu de iaurturi, produsele sale adresând toți consumatorii, indiferent de vârstă și preferințe. Danone oferă de la formule foarte simple de iaurt alb ce au la bază doar lapte și fermenți, până la rețete sofisticate aduse de gamele de răsfăț sau chiar soluții gata de consumat în momente specifice de consum, cum sunt iaurturile pentru micul dejun sau cele care pot fi servite ca gustare între mese. Iaurturile Danone produse în Romania au beneficiat în ultimii ani de îmbunătățiri constante la nivelul formulelor, astfel încât să răspundă noilor preferințe ale consumatorilor. Danone a lansat rețete foarte simple, utilizează coloranți obținuți din concentrate de suc de fructe și legume sau arome naturale, a introdus iaurturi cu mai multe straturi de gem de fructe.
Începând din mai, noul pahar KISS va contribui la diferențierea produselor Danone, schimbând în mod vizibil aproximativ un sfert din piața de iaurturi din România. Danone va organiza o serie de activări în magazinele din întreaga țară pentru a sublinia experiența nouă oferită consumatorilor de paharul KISS. În plus, schimbarea ambalajelor va fi anunțată printr-o campanie națională de comunicare.
Relansarea portofoliului Danone a presupus o investiție de 10 milioane de lei și a avut la bază modernizarea și implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din București. Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni și implicând o echipă de 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică.
Fabrica Danone din București este cea mai performantă fabrică Danone din Europa, procesând aproximativ 50 milioane de litri de lapte în fiecare an. Și cum iaurtul bun are nevoie de lapte de cea mai bună calitate, Danone România a sprijinit activ dezvoltarea fermelor românesti prin derularea de programe dedicate în ultimii 10 ani. În total, de la intrarea pe piața din România compania a investit în operațiunile locale peste 340 de milioane de lei.
Danone este liderul pieței atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piață de peste 50%, cât și pe cel se lactate proaspete. De asemenea, consumatorii români au ales Danone pe primul loc în topul calității iaurturilor de pe piața din România (conform studiului QUDAL - Quality medal realizat în 2015 de compania elvețiană ICERTIAS). Totodată, Danone a fost ales doi ani la rând drept iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS, 2014/ 2015).
Comentarii